måndag 17 mars 2014

Många bäckar små

Ja, det blir en del i slutändan!
Jag har i år samlat ihop alla små, och lite större, summor jag fått när jag sålt saker.
Under januari och februari blev det ungefär tusenlappen totalt.

Hittills i mars är jag uppe i drygt 700:-
Det har denna månaden varit småsaker för mellan 20 och 100 kronor.
Och målet, som jag satte upp denna månaden, är att sälja för minst 1000 kronor i månaden, helst resten av året!
Pengarna sätter jag in på "skuldfrikontot"
När jag för över de 700:- jag har fått ihop nu, så stiger summan på kontot upp över 70,000:-
Dyker det inte upp några stora oförutsedda utgifter i år, så når jag gott och väl årets mål på 100,000:-

Ja, mycket av de pengarna har jag fått ihop tack vare "många bäckar" då jag har sagt upp någon prenumeration, jämfört matpriser och kunnat köpa billigare varor, slutat köpa tidningar, ja, helt enkelt sparat in lite här och lite där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar