måndag 10 november 2014

N.N. Sammanfattning v1 (9dagar)

Sömn:
Lägga mig 21:30 - 5/9 (mål 5/9)
Stiga upp runt 6-tiden - 7/9 (mål 9/9)
Den gånga helgen vaknade jag vid sex men orkade mig inte upp förrän vid åtta-snåret.
Ligga på spikmatta - 4/9 (mål 4-5/9)
Göra kvälls-avslappningsövningar 7/9 (mål 9/9)
Yoga - har jag ej kommit igång med p.g.a. platsbrist, då jag börjat bygga/renovera lite inne igen och det medför kaos i hela stugan...

Värk:
Göra avslappningsövningar - har jag gjort morgon och/eller kväll + någon enstaka gång mitt på dagen. 15 ggr på 9 dgr.
Äta obefintligt med spannmål, främst vete - FAIL...!
Yoga - bättre lycka vecka två.
Spikmattan - har endast varit ett kvällanöje = 4ggr på nio dagar.

Harmoni:
Homeopatdroppar - tagit 2 ggr/dag. Någon enstaka dag 3ggr.
Yoga - ja, ni vet.
Röja/rensa/surdegar/avsluta projekt - Jag har avslutat flera påbörjade projekt, några surdegar och rensat ut ett fåtal grejer.
Har även varit på två behandlingar som ska hjälpa kroppen att lugna ner och komma i balans.

Mat:
Här har det gått sisådär. Eller nej, inte ens så bra....
Kalorierna har flödat och bestått av fel slag, så jag får vara glad att det åtminstone inte visar plus på vågen!
Ny vecka, nya tag! :)

Tillägg:
Fick ju en fitbit i present och har nu varit igång med den några dagar.
Vanliga vardagar ligger jag något över 10.000 steg/dag, då jag har ett rörligt jobb. Medans jag i helgen fått "kämpa" lite för att nå lika långt.

1 kommentar: